Viral marketing secrets

Posted by admin | E-books,Marketing | Tuesday 28 February 2012 7:40 am

20120228-073405.jpgVirale marketing is een marketingtechniek die probeert met behulp van bestaande sociale netwerken de bekendheid van een merk te vergroten (of positieve associaties te bewerkstelligen) op een manier die te vergelijken is met een virale epidemie. Het lijkt op mond-tot-mondreclame versterkt door het internet, waardoor snel en goedkoop een groot aantal mensen bereikt kan worden.

Dat is in het kort de aanduiding die door wikipedia gegeven wordt voor virale marketing. Het is een vorm van marketing die zichzelf verspreidt als een lopend vuurtje; een soort van digitale buzzmarketing. Het uitgangspunt is dat er een productsbekendheid (cq productverkoop) tot stand wordt gebracht middels het steeds weer doorgeven van deze buzz. Dit kan middels het gratis weggeven van software, e-books en bijvoorbeeld video.

Virale marketing is een uiterst krachtig reclamemiddel vergeleken met de mond-op-mond reclame; dit middel verspreidt zich zeer snel via email, bloggen, chatten en forums.

Als je wilt leren hoe je deze technieken allemaal toe kan passen op jouw product(en) en/of website, dan adviseer ik je om dit ebook lezen. Pas de aanwijzingen toe en je zult zien dat je binnen onafzienbare tijd met gemak je naamsbekendheid aanzienlijk verhoogt en je verkoop spectaculair kan laten steigen.
Klik hier voor het ebook “viral marketing secrets” (eng)

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves

Van ambtenaar naar ondernemer

Posted by admin | Ondernemen | Saturday 25 February 2012 7:24 am

Mini-startersavond voor ambtenaren op maandag 19 maart in Utrecht

Bij de overheid verdwijnen de komende jaren veel banen. Een van de mogelijkheden voor de mensen die hun werk gaan verliezen is een eigen bedrijf beginnen. De Kamer van Koophandel Midden-Nederland organiseert speciaal voor deze groep starters een voorlichtingsbijeenkomst in de vorm van een mini-startersavond op maandag 19 maart in Utrecht.

Voor jezelf beginnen is een grote stap, zeker voor ambtenaren. Anders naar de wereld om je heen kijken is een vereiste. De KvK biedt daarom een aangepast programma met gastsprekers die uit eigen ervaring vertellen hoe het is om een bedrijf te beginnen.

Een van de lastigste zaken blijkt telkens het binden en boeien van klanten. Annemieke van der Zalm heeft als trainer en ondernemer veel ervaring op dit gebied en verzorgt een presentatie.

Oud-ambtenaar Claudia Broeke heeft de stap gezet en is een eigen bedrijf gestart. Haar ervaringen (717 kb) heeft ze op papier gezet. Meer dan 400 ambtenaren hebben dit inmiddels gelezen. Ze vertelt daarover op 19 maart.

Daarnaast is er een informatiemarkt met stands van onder andere een accountant, een bank, het UWV, de Belastingdienst en de Kamer van Koophandel. De avond wordt afgesloten met een netwerkgedeelte.

Meer informatie en aanmelden

De mini-startersavond vindt plaats op maandag 19 maart bij de Kamer van Koophandel Midden-Nederland, Kroonstraat 50, 3511 RC Utrecht. De ontvangst is om 19.00 uur, het programma begint om 19.30 uur en eindigt om 21.00 uur met een bezoek aan de infomarkt en een borrel.

Aanmelden kan via www.kvk.nl/ietsvooru. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. De avond staat ook open voor niet-ambtenaren.

Bron: KvK Midden-Nederland

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves

Digitale entertainmentmarkt eindelijk voet aan de grond

Posted by admin | Business | Friday 24 February 2012 7:34 am

De entertainmentindustrie slaagt er steeds beter in de digitale consument te bedienen. Het aantal consumpties van muziek, televisieseries, films en games was in 2011 hoger dan ooit tevoren. Omdat de gemiddelde prijs voor digitale producten lager is dan die van cd’s en dvd’s daalde de totale omzet. De verwachting voor 2012 is positief, maar betere mogelijkheden om illegaal aanbod te bestrijden zijn noodzakelijk om de achterstand die Nederland heeft duurzaam in te lopen.

Muziek

De Nederlandse consument besteedde in 2011 in totaal 180,2 miljoen euro aan fysieke producten, zoals cd’s. Dat is 10,3% minder dan in 2010. De bestedingen aan downloads stegen naar 25 miljoen euro. Fysieke albums zijn nog steeds de belangrijkste omzetmaker. Albumverkopen vormen bijna 80% van de totale consumentenomzet. Dat blijkt uit cijfers van GfK en NVPI. NVPI schat het totale omzetaandeel uit de digitale markt – downloads én streaming – op brancheniveau in op ongeveer 15%. Wereldwijd ligt dat aandeel op 32%. In de Verenigde Staten is het meer dan 50%.

Audiovisuele content

De fysieke markt voor films en televisieseries daalde met meer dan 8%. De omzetdaling wordt voornamelijk veroorzaakt door prijsdalingen, waardoor de markt in stuks slechts met 1% daalde. Tegenover deze negatieve ontwikkelingen van de fysieke markt staat de snelle opkomst van de digitale markt. De omzet uit video-on-demand wordt door GfK en NVPI geschat op 53 miljoen euro, een stijging van 51% ten opzichte van 2010 toen de omzet naar schatting 35 miljoen bedroeg.

Games en andere interactieve software

De omzet uit verkopen van games daalde met ruim 24 miljoen euro. De digitale omzet van deze productgroep wordt door GfK en NVPI ingeschat op 28 miljoen euro. Daarbij gaat het om spellen die worden verkocht via de netwerken van uitgevers zoals Xbox Live of het PlayStation Network en voor pc-games via portals als Steam. Gaming is daarnaast een belangrijk onderdeel van de mediaconsumptie via tablets, smartphones en sociale netwerken. De prijzen van dit soort games zijn echter vele malen lager dan die van games voor de consoles, waardoor het aantal consumpties sterker stijgt dan de omzet.

2012 en verder

NVPI verwacht dat in 2012 de omzetten uit digitale distributie verder zullen toenemen maar de dalingen in de verkopen van fysiek product niet volledig kunnen compenseren. Dat betekent ook dat de achterstand die Nederland op dit gebied heeft niet wordt ingelopen. ‘Het aanbod ontwikkelt zich ondanks de moeilijke marktomstandigheden, niet dankzij’, stelt Directeur-voorzitter Paul Solleveld. ‘De leden van NVPI willen niets liever dan de legale markt verder ontwikkelen. Laat 2012 het jaar zijn waarin de overheid hen daarbij eindelijk de helpende hand toesteekt, onder andere door een vlotte introductie van de verbeterde mogelijkheden tot bestrijding van illegaal aanbod die Staatssecretaris Teeven voorstaat’.

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves

Start je eigen succesvolle mobiele fastfood catering

Posted by admin | Business,E-books,Geld verdienen,Ondernemen,Verdienmethodes | Thursday 23 February 2012 1:13 pm

Met het “Mobiele Fastfood Catering handboek” begin je direct aan zelfstandige werk met uitstekende groeikansen en goede verdiensten. De schrijver spreekt uit eigen succesvolle ervaring, heeft zelf de hele methode bedacht en door de praktijk verfijnd. Je hoeft dit niet meer uit te werken, maar het slechts precies zo uit te voeren om ook succesvol te zijn.

Het ebook ‘Mobiele Fastfood Catering handboek’ is een laagdrempelig en uniek ebook vol met waardevolle uitleg, tips en checklijsten. Een handige en effectieve stap-voor-stap opstartformule voor een eigen winstgevende Mobiele Fastfood Catering.

De maker van dit fantastische ebook heeft alles voor u op een rijtje gezet. De opzet en het idee zijn origineel, helemaal van deze tijd. Dit handboek neemt je bij de hand en laat stap voor stap zien hoe je een eigen Mobiele Fastfood Catering start en daarna succesvol runt.

Eindelijk eens een alternatief voor alle verdienmethodes en passieve-inkomenstechnieken. Dit vraagt weliswaar een actieve inzet, vergt wat lef, maar geeft absoluut mogelijkheden om op een plezierige manier je inkomen te verdienen. Je leest en leert in zeer korte tijd goed toepasbare tips en tricks, strategieën hoe je financiert, koopt, ontwikkelt, bouwt en hoe je een onderneming laat groeien. En dat allemaal zonder al te hoge investeringen. Op deze manier kun je in de regio waar je woont je eigen bedrijf uitoefenen en laten groeien.

Het Mobiele Fastfood Catering handboek geeft stap voor stap en op een begrijpelijke wijze alle belangrijke informatie om je in de startfase van je bedrijf op weg te helpen. Je leert hoe je moet plannen om de mobiele catering tot een succes te maken ongeacht welke achtergrond je hebt of in welke situatie je nu bent.

Leer vanzelf hoe u in korte stijd een Mobiele Fastfood Catering opstart met minimale risico’s en met een goede winst. Daarnaast krijgt ook de marketing aandacht en wordt uitgelegd hoe je het beste klanten kan trekken naar je Mobiele Catering.

Klik hier om alles, maar dan ook alles te weten te komen voor jouw eigen succesvolle bedrijf.

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves

Marktontwikkeling factuurautomatisering 2011

Posted by admin | Marketing,Ondernemen | Wednesday 22 February 2012 10:07 am

Lichte groei, rooskleurige toekomst gebruik automatische factuurverwerking

De verwachtte explosieve groei in het gebruik van automatische factuurafhandeling is afgelopen jaar uitgebleven. De voorspellingen over 2011, die met 28% groei wellicht destijds al aan de optimistische kant waren, staan in schril contrast met de werkelijke toename van 2%. Desondanks blijft de verwachting hoog en lijkt de toekomst van factuurautomatisering rooskleurig; bijna de helft van de ondervraagde organisaties verwacht in 2012 de verwerking van hun inkopen geautomatiseerd te hebben. Dat blijkt uit een jaarlijks terugkerend onderzoek van DDi Document Software naar het gebruik van automatische factuurverwerking.

Afgelopen jaar ondervroeg DDi Document Software financieel professionals van ruim 200 organisaties, voornamelijk afkomstig uit de sectoren overheid, onderwijs, zorg en diensten, en vroeg hen naar de verwerkingswijze van hun inkomende facturen. Evenals in 2010 gaf ca. één op de drie respondenten aan de verwerking van de inkoopfacturen geautomatiseerd te hebben. Daarmee heeft de explosieve groei van de laatste jaren in 2011 – tegen de verwachtingen in – geen vervolg gekregen.

Toch lijkt van afstel geen sprake, gezien het massale voornemen voor de nabije toekomst om over te stappen op factuurautomatisering. Mocht deze prognose, dan zal het totale gebruik van automatische factuurverwerking in één jaar verdubbelen en toenemen tot ruim driekwart. Gezien het uitblijven van de voorspelde explosieve groei in 2011 is voorzichtigheid geboden. Desondanks wordt er veel verwacht van 2012.

Over DDi Document Software

DDi is een specialist op het gebied van Document Software. Met onze oplossingen helpen we organisaties “van Papier naar Digitaal”. Als puur Nederlands softwarehuis hebben wij veel kennis en ervaring op het gebied van het elektronisch vastleggen en be- en verwerkbaar maken van informatiestromen. Onze focus ligt hierbij op de creatie en/of realisatie van elektronisch archief, elektronisch dossier, automatische formulierverwerking, factuurautomatisering en purchase-to-pay.

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves

Koopjes raden op nieuwe Twittermarktplaats

Posted by admin | Besparen,Internet | Sunday 19 February 2012 1:03 pm

Op Twitter worden steeds meer koopjes aangeboden. Sinds enkele weken zijn deze Twitter-koopjes in kaart gebracht op de website www.twikkies.nl. Vanwege de succesvolle start organiseert de website een taartenactie.
Op de website, die eind december van start is gegaan zijn al veel Twitter-koopjes verzameld. Naast de vele koopjes is de website binnen enkele weken tijd door duizenden mensen bezocht.

Om dit succes te vieren is de website, in samenwerking met gefeliciTAART.nl een taartenactie gestart. Bezoekers kunnen raden hoeveel koopjes er in totaal zijn opgehaald door de website op 1 maart. De bezoekers die het dichtst bij het juiste aantal zitten ontvangen een slagroomtaart.

Twikkies.nl speurt dag en nacht naar koopjes op Twitter. De koopjes worden automatisch in de juiste categorie geplaatst. Reageren op deze koopjes kan ook zonder Twitter-account. Het enige dat je nodig hebt, is een geldig e-mailadres.

Naast de actie gaat de website de komende weken verder uitbreiden. Zo komen er nieuwe categorieën bij en zal de zoekfunctie verder geoptimaliseerd worden.

Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • email
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • NuJIJ
  • Ping.fm
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Add to favorites
  • Hyves
VoucherMag Wordpress Theme
ө` 󥹥` 󥹥` ө` ۥ 󥹥` ꥫ 󥹥` ޥ monster cable إåɥۥ 󥹥` `å ө`ĥ󥹥` 󥹥` 磻쥹 󥹥`ө` 󥹥` `֥